Been there

Jag tog en liten paus här i bloggandet, hade inte så mycket kul att skriva om..och så är min data inte helt hundra..

I helgen iallafall, jag var ledig så den tillbringades med vänner. I lördags var jag ute med Elina, Clara och malin och så stötte vi på en kille från skolan också. Vi hade sjukt kul iallafall, så det får göras om snart! Trillade in vid 5 på morgonen så söndagen var rätt slö..Jannike kom och höll oss sällskap så det blev en bra dag iallafall!

Förra veckan var rätt hektisk med barnpassning, öppet hus i skolan och sådant. Öppet hus var som vanligt sjukt kul, ser fram emot nästa! Fast det lär ju dröja..

Och idag var det måndag igen då, men nu bara 2 veckor till sportlov och då åker jag till sälen med malin lovisa och sara, wiee! Galet kul ska det bli! Om vi återgår till dagen har jag varit sjukt trött, sov kasst inatt pga mensvärk, fyfan säger jag bara. Ingenting hjälper heller så det är ju mindre kul, men bortsett från det har det vart kul. Jag och Jannike var på elevmat idag. Inte så mycket att göra så det var okej. Sen efter skolan skulle tävlingslagen träffas och prata, så det sysselsatte jag mig med ett tag, inte så lång tid kvar nu. Längtar som fan trots att jag bara är reserv. men får ju vara med från början till slut iallafall så.

Nä nu ska jag kolla runt lite bloggar och facebook. seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0