Can I make it anymore obvious?

Har inte haft energin att skriva, laddade till tävlingen. Ang tävlingen, så gick det jättebra i köket och vi hade jättekul..tills vi fick reda på att alla serveringspoäng räknades in, och det hade vi inte alls fått information om. Jävligt tråkigt, för det hade kunnat gå så bra om dom bara bedömde maten. Tack iallafall till mattias, Jannike, Elina och Thomas som var med hela tiden, det var definitivt en erfarenhet. men återigen, synd att vi inte fick all info. Jag var så arg för det att tårarna rann, men thats life.

Utvecklingssamtalet i tisdags gick bra, fick höra mycket postivt så det var kul! Även i servering fick jag höra mycket bra, och det är jävligt skönt då jag inte gillar det speciellt mycket. men jag blir mer taggad när jag får höra att jag är duktig ändå!

Nu är även Österrike planerat. Vecka 20 åker jag dit i några dagar med en del 3:or från skolan. Ska bli jävligt kul! Kul och träffa Steffi igen också. Ska lämna in papper någon dag för utlandspraktik också, hoppas att jag får det. men då åker jag gärna i höst, denna vår är rätt fullproppad:)

Idag var det skola såklart, var extremt ofokuserad, antar att det är någon reaktion på gårdagen. Efter skolan åkte jag och mötte Helena, och vi hämtade Ella och Lukas som jag ska börja sitta barnvakt hos. Det gick jättebra, träffade en gammal lågstadielärare där också. Nästa vecka hämtar jag dom själv.

Nä nu har jag pratat tillräckligt för stunden. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0