over and over

Igår kväll, hemma hos Elina hade vi jävligt kul! Singstar plockades fram ett tag, sen kom lite folk från skolan och vi hade det allmänt kul hela kvällen.
 
Jag älskar dig Jannike

Jag Clara och Jannike skulle sova över, och vi gick och la oss vid 7 imorse tror jag.. men vi hade jävligt kul när alla hade gått hem också, satt ute på balkongen och så.
Dock var jag inte lika pigg idag, men det var nog ingen av oss. Tack för natten/morgonen alla somvar där!


Nu ska jag ladda på lite musik på telen, jag orkar faktiskt inte skriva mer idag.. lägger nog upp lite bilder imorrn.

Kommentarer
Postat av: jannike

Jag älskar dig med Sandra <3

2009-01-26 @ 00:07:19
URL: http://jannikelindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0