Infinity

Hallå där

Idag var jag på M som vanligt på tisdagar och det var grymt kul. Var i kallköket och vi hade lite att göra iallalfall. Kul var det!
Efter skolan stannade jag inte alls länge, jag åkte och mötte Lenita i barkarby och vi åkte hem till mig. Tanken var att jag skulle plugga men vi gick på promenad, kollade andra avenyn och lagade middag i stället. Fast lite plugg blev det som tur var, men jag åker till skolan tidigare imorrn så det löser sig!

Annars ikväll så var tjejerna över och tittade på Den rätte för Rosing och Desperate Housewives, alltid lika kul!
och nu är det dags att plugga lite mera..

<3

Kommentarer
Postat av: Lenita

tack för en god middag och trevlig kväll :D PUSS

2009-03-17 @ 22:31:24
URL: http://lenitajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0