Inte igen, jag orkar inte en gång till

Hallå!

Somnade ifrån bloggningen igår.. Men ah, det var inget speciellt vad jag kan minnas. Provet gick jävligt bra, supernöjd!

Idag hade vi inte lektioner på förmiddagen för omväxlings skull, vi var på östasiatiska museet. Vet inte om det var så mycket bättre, men det var skönt att slippa skolbänken! Sen hade vi bara projekt&företagande och engelska kvar. Men när vi hade rast under projektlektionen ramlade Jenni och gjorde sig jätteilla i foten, den var helt svullen och hon kunde inte gå, så det fick bli ambulans till sjukhuset för henne. Hjärtat <3

Resten av dagen rullade på, åkte nästan direkt från skolan för skulle hämta barn. Det gick toppen och var kul som vanligt!

Eftersom jag somnade ifrån plugget igår är det väl lika bra att jag tar tag i det!


hahahahaha kolla vad jag hittade på datan.. mycket vackert Jannike ;)


Kommentarer
Postat av: Jannike

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! FYFAN VA SNYGG xDDDD

2009-03-19 @ 20:01:12
URL: http://jannikelindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0