Lights will guide you home

Vet ni vad jag hatar? Att känna sig maktlös. Jag hatar att se vänner ledsna och inte kunna hjälpa på något sätt, inte kunna göra saken bättre utan bara se på hur dåligt någon mår. Jo, jag kan självklart ställa upp och lyssna, trösta och bara finnas till men det gör ju inte att problemet försvinner även om det kanske känns bättre.

Jag önskar att jag kunde göra något så det här inte hände J. Glöm inte hur älskad du är, och att det alltid kommer finnas folk som bryr sig om dig.



Handen på hjärtat, jag lovar och svär
Om världen går under ska jag vara där
Om ditt liv går i bitar och faller isär
Så ska jag finnas där, vart du än är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0