Yes please

Jaha, då var jag tillbaka här igen då efter ännu ett uppehåll. Den här gången har jag hunnit besöka sälen, underbara dagar med underbara vänner! Även Romme fick ett litet besök, fast bara en dag. Fast det var en jävligt rolig dag måste jag säga ;)

Och nu orkar jag inte dra värsta historien om allt som hänt sen jag bloggade sist, så jag hoppar in här och nu helt enkelt!

Denna torsdag har varit en toppendag som vanligt på Matpedagogerna. Bortsett från att jag blev mulad 4 gånger då..
Elevråd idag också, och det gick väldigt bra! Vi gick igenom massor av saker och ja, det gick helt enkelt bra!
Efter skolan åkte jag och hämtade Ella och Lucas på dagis, inget krångel utan bara snälla barn, och det gillar vi. Söta barn det där, alltid glada och gosiga.

Annars har jag inte gjort mycket, mest hängt framför TV:n. Nu tänkte jag göra ett ryck och måla naglarna och diverse sådant. Vi hörs senare!


bjuder på en bild från sälen!

Kommentarer
Postat av: Lenita

Det heter förskola ;)

2009-03-13 @ 17:49:57
URL: http://lenitajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0